2012. február 23., csütörtök

Mayo Chix farmer XL,új 1ft-ról - Jelenlegi ára: 1 Ft

Itt egy mayo farmer nacira licitálhatsz.
1ft-ról indítom mert hiába új a fényképen látható 2db ici pici  vagy anyaghiba vagy koptatás jellegű valami. Igazából felvéve nem látszódik(nem lyuk)
Babát várok így sajna én jelenleg nem tudom hordani és nem szeretném ha továbbra is csak itt álna a szekrényben! Én is így vettem boltban csak nekem nem szóltak. Nem hordtam csak kimostam! Beleírt méret Xl. A mért adatokat mindenképpen vedd figyelembe. L-es méreten is csinosan áll!
A zsebeit belehet gombolni!
Nagyon csini felvéve!
Alul a szára összehúzható!
Mindenkit megkérnék, hogy az itt leírtak után licitáljon mert később emiatt reklamációt nem fogadok el!
Köszönöm megértéseteket!.
637gr


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-03-01 12:16
. Mayo Chix farmer XL,új 1ft-ról - Jelenlegi ára: 1 Ft