2011. augusztus 25., csütörtök

Thomson TV 29 cm, ezüst test - kiváló állapotban:!
Thomson TV (modell 29DC410S) üzlet eladó.
A készülék teljesen működőképes és nagyon jó állapotban.
A távirányító és az eredeti kézikönyvet.

Adatok:

• Szélesség: 92 cm
• Magasság: 58 cm
• Mélység: 55 cm
• Általános / Szín: Ezüst
• Általános / tömeg [kg]: 43,5
• Általános / termék típusa: CRT TV
• Általános / időzítő funkciók: alvás, nyomában
• Általános / Video Interface: kompozit, S-Video, SCART
• Portok / Csatlakozó típus 1 x fejhallgató (mini-phone 3,5 mm) - elöl 1 x SCART (RGB) (21 PIN SCART) - hátul 1 x SCART (S-Video) (21 PIN SCART) - hátul; 1 x komponens videó bemenet (phono RCA x 3) - elöl 1 x antenna - hátul 1 x S-Video bemenet
• Audio System / Audio Controls: Sound mód, equalizer
• Audio System / Kimeneti hálózat / összesen 40 Watt
• Audio System / Equalizer: Igen
• Audio System / hang kimenet mód: Sztereó
• Audio System / Hang effektek: Virtual Dolby Surround
• Audio System / Hangszórók: 2 x hangszóró - beépített - 20 Watt
• Audio System / Térhatású mód: igen
• DVD / típus: nincs (r)
• Kijelző / Kép Beállítás: A Kép / Stúdió / Film / Sport / Standard
• Kijelző / CRT Flat Screen: Igen
• Kijelző / CRT-típus: X-Flat
• Kijelző / Átlós méret [inch]: 29
• Kijelző / Átlós méret (cm) [cm]: 72
• Kijelző / Tulajdonságok: Video zajcsökkentés, csatorna címkézés, szülői felügyelet
• Kijelző / Invar Árnyék Mask: Igen
• Kijelző / Képarány: 4:3
• Kijelző / Technológia: CRT
• Kijelző / Javított frissítési gyakoriság: 100 Hz
• Távirányító: infravörös
• Típus: 29DC410S
• Termékcsalád: Thomson
• Fogyasztás működésben: 130 Watt
• Névleges feszültség: AC 230V (50 Hz)
• Fogyasztás / Sleep: 4 Watt
• TV Tuner / Analóg TV Tuner: PAL, SECAM
• TV tuner / sztereó vétel rendszer: NICAM
• 16:9 üzemmód: igen
• Elektronikus programfüzet: Program Information
• NTSC lejátszás PAL TV: Igen
• Teletext memória: 128 oldal
• Teletext: Igen
Ár: 60 EUR